Wednesday, January 1, 2014

study week dan tahun baru

study week telah bermula dan aku masih terpinga-pinga hendak bermula dengan subjek apa. walaupun paper pertama akan aku duduki pada sabtu ini, namun apa yang telah aku lakukan untuk paper tersebut hanyalah membuat satu latihan. itupun sekadar mengulang kaji kertas soalan pertengahan semester tempoh hari. fuh, minggu depan lagi susah. paper yang aku fail semester lepas. cuma bezanya kali ini ia lebih mendalam ye tuan-puan.

dan minggu pertama study week aku demam. demam yang tak berapa nak teruk walaupun dipenghujungnya teruk. disyaki denggi setelah beberapa hari badan panas. nasib dah lepas tempoh pemerhatian. kalau tak, kena tahan wad la gamaknya.

dan barangkali kali ini merupakan tahun baru yang agak sugul meskipun tiada banyak perkara yang merunsingkan atau mendukacitakan diri ini, melainkan satu dua hal yang tak bisa aku ketepikan. nampak teguh tapi dalam rapuh.

itu sahaja. awak yang tengah ulangkaji tu, jaga kesihatan tahu! saya disini hanya mampu mendoakan kesejahteraan awak sepanjang awak tidak berada dihadapan saya.

:)

p/s: nanti saya buat red velvet untuk awak ok!

No comments:

Post a Comment